9 תשובות
שואל השאלה:
בדוק אהבתם את התמונה
בדוק אהבתם את התמונה
יש רק בעשר היום
יש עוד 19 דקות
ביום הזיכרון לחללי צהל יש פעמיים...
ביום הזיכרון לחללי צהל יש פעמיים...
אהבתי תתמונה ^-^
תודהה
חחח פאק חשבתי זה עליי ואז ראיתי מה שכתבת
יש רק ב 10 וביום הזיכרון לחיילים ולנפגעי פעולות אייבה יש גם בשמונה בערב וגם בעשר בבוקר (זה בעוד שבוע משהו כזה)
שואל השאלה:
חחח
חחח
שואל השאלה:
תודהה
תודהה
באותו הנושא: