9 תשובות
אני חושבת על כל הסרטים שראית במהלך יום השואה ובמקרה שלא ראית פשוט תחשוב על כל האנשים שזה קרה להם
מה יש לכם עם השאלות האלה?? תחשבו על מה שאתם רוצים
אנונימית
שואל השאלה:
אנונימית אני רוצה להזכר בכל הניצולים ובמה שהם עשו בשבילנו בשביל שאוכל "לכבד" כמה שיותר
אנונימית
אז את יודעת על מה לחשוב לבד
אנונימית
שואל השאלה:
ביי אנונימית
אנונימית
כבר עברה הצפירה אבל אני מדקלמת את המשפטים יהי זכרם ברוך, 6 מיליון,
אני אישית הלכתי למרפסת וראיתי את כל המכוניות עוצרות וחשבתי על כמה עוצמתיות השתי דקות האלו
לא כי זה מעצבן שכולם מנסים להתנהג "כמו שצריך" ו"לכבד."
את רוצה לחשוב על האנשים שזה קרה להם? תעשי את זה. רוצה לא לחשוב על כלום? אין בעיה. רוצה לעשות כמו האחרונה-זה גם טוב. בעיקרון אני חושבת שכל עוד את לא צוחקת או משהו כזה ולא חושבת על דברים מצחיקים אז הכל טוב.
אנונימית
אממ הרי מדובר בצפירה לזכר היהודים שנספו ביום השואה

אז בזמן הצפירה אני אומר לעצמי שאני מכבד את היום שעשו לזכרם, אני נזכר בכל מה שהיה במהלך השואה ואני אומר תודה על זה שהיו כאלה שניצלו ותודה על זה שזה נגמר בסופו של דבר וששלוש שנים אחרי הזוועות הוקמה מדינה של יהודים שתשמור על היהודים מדברים כאלה.

אבל את יכולה לחשוב על מה שבא לך בזמן הצפירה ואף אחד לא יכול לשפוט אותך על זה כי אלה רק מחשבות שלך

אבל כן חשוב שתעמדי מתוך מקום של לכבד את יום הזיכרון הזה, כי זה יום חשוב אחרי הכל

אגב אני מסכים עם אנונימית, לא באמת צריך לחשוב יותר מידי

כי זה נדמה שאת שואלת את זה כי את פוחדת שיגידו עליך או יחשבו עלייך משהו רע.

אז אני אומר: כן, אל תהיי רעה, תעמדי שתי דקות בצפירה תתני כבוד ליום

אבל במחשבות שלך את מוזמנת לחשוב מה שבא לך