2 תשובות
היי אומיגאד ככה גם אני
נראה לי שדי הסברת כבר את התשובה, היה לך קשה להתרכז והיית עסוק במלא דברים. לדעתי אם היית מצליח להתרכז אז זה לא היה ככה. זה די לגיטימי כי לפעמים יש כל כך הרבה דברים שמעסיקים אותנו ביום יום ופשוט מסיחים את דעתנו. גם אני יודעת על עצמי שאם אני לא מצליחה להתרכז, לא חשוב על מה ידברו איתי, אני לא ארגיש שום דבר לגבי זה- כי אני פשוט לא מרוכזת בזה אלא יותר בדברים אחרים.
באותו הנושא: