5 תשובות
צודקת
אני חושבת שבדיחות שואה זה לא רלוונטי ולא מכבד בכל יום בשנה בדיוק מאותה סיבה שאמרת. יש כאלו שלא מאוד אכפת להם מזה וחושבים שזה סתם בצחוק ולא במטרה לפגוע אבל זה מזלזל.
בדיחות שואה זו דרך להתמודד עם הכאב הגדול שהיה משם
היום ספציםית זה יום בשביל לכבד אז זה לא בסדר לספר
היום ספציםית זה יום בשביל לכבד אז זה לא בסדר לספר
אנונימי
זה לא בסדר להגיד בדיחות שואה אף פעם, זה מזלזל ומטומטם.
באותו הנושא: