51 תשובות
וואו. כן
אתאיסטים לא מדברים על מפלצת הספגטי המעופפת כי הם לא מאמינים בה.
זה כל הקטע באתאיזם- לא מאמינים באף יישות או אל או וואטאבר.
ואני לגבי טרנסים קשה לי נורא להבין את הדבר הזה, והאמת שגם לא בא לי להבין כי זה לא הכרחי לי. אני לא אצא עם טרנס או טרנסית, אני לא רוצה להעמיק בנושא הזה, זה לא מעניין אותי.
מחזקת
אני אישית לא מאמינה אבל אני מקשיבה למה שיש לאחרים להגיד ומכבדת את האמונות שלהם
זה באמת מעצבן שלא מקשיבים לך אבל אין טעם להתווכח עם אותם האנשים האלו כי זה כמו לדבר לקיר
אנונימית
שואל השאלה:
אתאיסטים מדברים על מפלצת הספגטי המעופפת לא מתוך אמונה, אלא מתוך זלזול באמונות אחרות
ולא דיברתי עלייך ספציפית, דיסרתי על אנשים שנכנסים לדיון בנושא שהם לא מבינים בו ולא אכפת להם ממנו ומתנהגים כאילו הם הכי צודקים ולא מוכנים לשמוע את הצד השני
שואל השאלה:
אנונימית לגמרי
אני כזאת בנוגע לטרנסים, כי... אני באמת לא רוצה לשמוע לגבי זה. אני יודעת שלפעמים אני יוצאת טרנספובית בגלל שאני אומרת שמי שנולד במין ביולוגי מסויים הוא אותו המין הביולוגי הזה ולא מי שהוא מגדיר שהוא, וככה אני. כזאת אני.
שואל השאלה:
אם את באמת לא רוצה לשמוע על זה-אל תיכנסי לדיונים על זה. פשוט וקל.
לא נכנסת לדיונים. פשוט אנשים מגיבים על הדעה שלי, הם אלה שפותחים דיון. אני מצדי שיגידו מה שהם רוצים- אני הולכת עם מה שאני מכירה. אגב, ימחקו לך את השאלה כי היא ללא מהות...
שואל השאלה:
היא לא ללא מהות היא מנסיון להבין למה זה קורה
אני מתכוונת כאילו מבחינת חוקי האתר...
שאלות שמתחילות ברק אני חושב ש... נחשבות לכאלה
ככה הם החליטו פה באתר לאדעת
שואל השאלה:
ואם את לא רוצה לדבר על טרנסים למה את אומרת דעה כלשהי לגביהם?
שואל השאלה:
1. השאלה שלי היא דו שלבית
2. היא לא מתחילה ברק אני חושב ש
כי יש נגיד בן אדם ששואל אותי היית יוצאת עם טרנס (קרה פה בסטיפס) אז אמרתי שלא, ולכן זה התחיל
שואל השאלה:
ואיך זה הגיע לזה שבן אדם ספציפית אותך אם היית יוצאת עם טרנס?
יש כאן שאלות כאלה בסטיפס
נתקלתי בהן לא פעם ולא פעמיים.
שואל השאלה:
מתי אמרתי שאתאיסטים מאמינים במפלצת הספגטי המעופפת? אני כועס *כי* זאת פרודיה
שואל השאלה:
אז למה את עונה עליהן אם את לא מעוניינת לדבר על טרנסים?
שואל השאלה:
לא אכפת לי מה הדעה שלך, אכפת לי שתקשיב גם לדעות אחרות ולא תהיה מקובע ותדבר על נושאים שאתה לא מבין בהם
אמרתי שאני לא נכנסת לדיונים על זה.
מותר לי לענות
חוץ מזה מה אכפת לך מי בכלל שואל אותך?
שואל השאלה:
אכפת לי כי זה מפיץ שנאת חינם
שואל השאלה:
ולענות אוטומטית מכניס אותך לדיונים על זה
מערכת סינון וקיטלוג אוטומטית שלנו בתור בני אדם, לכל אחד יש סף מסוים של מטען רגשי ושל מחשבות והתחשבות ברצון הזולת ובשלב מסוים פשוט מסננים.
ככה רוב האנשיפ עובדים ואין ממש מה לעשות.
אז תתמודד בשקט אם זה מכעיס אותך, וכן, השאלה שלך נחשבת ללא מהות כי זה מתחיל ברק אותי... תקרא חוקים.
שואל השאלה:
השאלה הראשונה היא ללא מהות
השניה היא עם מהות
וזכותי להגיד שזה מכעיס אותי
זכותך להגיד שזה מכעיס אותך אבל זכותנו גם לא להקשיב לך
שואל השאלה:
אז אל תקשיבי, רק אל תתלונני כשמדברים איתך על נושאים שאת מתחילה את השיחה עליהם
מה אתה רוצה לא הבנתי?
אתה זה שמתלונן פה
שואל השאלה:
על סיבות לגיטימיות
על אנשים שמפיצים שנאת חינם עליי
שואל השאלה:
ואל תיתממי, את גם התלוננת
בוא, אם לא אכפת לבן אדם מנושא מסויים הוא לא ידבר עליו
אני עונה על שאלות של כן ולא לגבי טרנסים פשוט
לא מקשיבה להסברים
שואל השאלה:
אז למה אנשים בכל זאת כן מדברים על נושאים שלא אכפת להם מהם? את לדוגמא ורבים אחרים
אני אם שואלים אותי שאלות כמו "היית יוצא עם טרנס?" אני אומרת לא. הכוונה שאם מישהו יתחיל להגיד לי "מה, אבל בן שמגדיר את עצמו כבת אז הוא בת ולהפך", אני לא אקשיב כי מבחינתי זה לא ככה.
שואל השאלה:
אבל לא שאלו אותך ספציפית, שאלו את האתר, ואם את מביעה דעה-אל תפסלי דעות מנוגדות לשלך בלי להקשיב. למה? כי בסופו של דבר יותר מ280 טרנסיות וטרנסיות נרצחו מתחילת השנה הלועזית.
אני לא מעודדת רצח של אנשים בגלל מה שהם, זה לא מה שהתכוונתי. ושאלו את האתר, ואני חלק מהאתר, מה שאומר שמותר לי לענות ו לאנשים אחרים מותר להגיב לי, אבל זה לא אומר שאני אקח מה שהם אמרו לתשומת לבי
שואל השאלה:
אז למה את רוצה שיכבדו את ה"דעה" שלך שלא מבוססת על מדע בזמן שאת לא מכבדת אחרים? וזה שאת נגד רצח לא אומר שאת לא מפיצה שנאה כלפינו, שבסופו של יום מובילה אנשים לרצוח אותנו
שלא יכבדו, מה אכפת לי?
זאת הדעה שלי. שאלו ואני עניתי. מעבר לזה אני לא מחוייבת לכלום
שואל השאלה:
אז תשאי את הרצח שלהם על כתפייך
וואו בוא תגזים
שואל השאלה:
כשאת מפיצה שנאה את מעודדת רצח
שנאה?
להגיד שאני לא אצא עם טרנס כי בת זו בת וגבר זה גבר בלי קשר לאיך שהוא מגדיר את עצמו זו שנאה? שנאה זה לקלל אותם, להרביץ להם ולא לאפשר להם זכויות מסויימות. אני לא עושה אף אחד מזה.
שואל השאלה:
את אומרת שאני אישה כי נולדתי עם פות, זה לעודד טרנספוביה, וטרנספוביה היא שנאה
כי זה מה שאני חושבת. זה לא שאם מישהו יבקש ממני לקרוא לו במין שהוא מגדיר עת עצמו אני לא אעשה את הבקשה שלו, זה פשוט מה שאני חושבת
שואל השאלה:
אבל למה בכוח להפיץ את מה שאת חושבת ולא להקשיב כשאומרים לך שזה לא נכון?
בכוח? איפה בכוח? שאלו פה בסטיפס מותר לי לענות. כששואלים אני עונה. מה בכוח?
שואל השאלה:
בכוח כי האם שאלו אותך מה את חושבת על טרנסים? לא, שאלו אותך אם היית יוצאת איתנו
יש אנשים ששואלים הייתן יוצאים? כן לא ולמה? בשאלות שלא שואלים אותי למה אני לא עונה, בשאלות שכן אני עונה למה. אני גם לא בדיוק שואלת אותך או חייבת לך דין ו חשבון למה אני עונה ולמה לא, כי אתה לא בדיוק יכול להגיד לי מה לעשות בחיים שלי, ואם אתה משווה אותי לאלה שרוצחים אנשים בגלל מי שהם הבעיה היא בך לא בי
שואל השאלה:
תוב=_=
אגב, כשאת מסיתה אנשים להתנגד לקבוצת אוכלוסיה זה מוביל לשנאה ולאלימות
אני מסיתה?
למה אני אמרתי למישהו לחשוב כמוני?
אתה מדבר שטויות בלי לדעת אפילו על מה אתה מדבר
שואל השאלה:
את מסיתה כי את כותבת את זה באתרים עם ילדים קטנים שקוראים את זה וחושבים שה"דעה" שלך לגיטימית
טוב חבר.
בהצלחה בחיים