10 תשובות
אלה שמסוגלים לעמוד כן
כן, רובם.
ברור, מי שיכול.
בטח, כל מי שהם הכירו מת שם אז לזכרם
כן אם הם יכולים, אבל גם אם לא אז הם עדיין יושבים בשקט ומקדישים דקה של דממה בשביל המשפחות שלהם
כן
(@)
כן
לזכר המשפחות שלהם
סבא וסבתא שלי עמדו, לזכר המשפחה שלהם שנספתה והחברים שלא שרדו..
אמא שלי הלכה אליהם בבוקר בשביל להיות איתם שלא יהיו לבד בזמן הזה..