10 תשובות
כן, אף אחד אמר שאסור
פשוט יש אנשים שמעדיפים להימנע מזה בימי זיכרון
פשוט יש אנשים שמעדיפים להימנע מזה בימי זיכרון
לא חושבת שיש קשר בין השתיים
כל אחד יעשה מה שחושב
כל אחד יעשה מה שחושב
עדיף שלא...
אנונימי
כן
שואל השאלה:
אפשר להסביר למה כן ולמה לא?
אפשר להסביר למה כן ולמה לא?
אנונימית
אוף אני מתאכזב מהשאלות פה היום כ"כ...
שואל השאלה:
ריקו
כן בדכ אני לא שואלת שאלות כאלה פשוט אני והיא לא יודעות אז.. כן
ריקו
כן בדכ אני לא שואלת שאלות כאלה פשוט אני והיא לא יודעות אז.. כן
אנונימית
מותר
אבל עדיף ורצוי שלא.
זה סתם לא מכבד את היום ויכול לחכות ליום אחרי, קצת דחיית סיפוקים לא תזיק.
אבל עדיף ורצוי שלא.
זה סתם לא מכבד את היום ויכול לחכות ליום אחרי, קצת דחיית סיפוקים לא תזיק.
כי אין שום חוק שאומר שאסור
באותו הנושא: