6 תשובות
תישאר חזק, כולם עצובים וכואבים ביום זה. משתדלים להישאר אופטימיים ולשמור על חיוך כלשהו
אני דור 3 ...זה בסדר להיות עצובים...בגלל זה חשוב לזכור אותם ..שהדורות הבאים לא יהיו ככה עצובים
היי ):
אני דור שלישי לשואה, ואני מבינה את הכאב שלך.
זה היום שבו כולנו מרגישים את מה שניצולי השואה מרגישים בכל יום
אני דור שלישי לשואה, ואני מבינה את הכאב שלך.
זה היום שבו כולנו מרגישים את מה שניצולי השואה מרגישים בכל יום
וואוו גם אני ממש מדוכדכת ביום הזה
כולנו צריכים להיות חזקים למען עצמנו
חג שמח
באותו הנושא: