6 תשובות
אם את לא עושה את זה יותר תרשמי שלא ואם כן אז אל תשקרי ואני ממליצה לך לספר להורים כי גם אני הייתי מנסה להתאבד מלא פעמים ושסיפרתי לאמא שלי אז הפסקתי
אנונימית מהממת
אני חלק צוות של פרוייקט שנקרא
חיבוק אוהב
אנחנו תומכים בנערים ונערות עם הפרעות אכילה חרדות ומצבים דומים
ומאוד הייתי רוצה לתמוך בך אני לא מומחית
אבל אני תומכת בהרבה ילדים
לא הייתי רוצה שתרגישי שהפתרון זה לפגוע בעצמך
אשמח ממש אם תשלחי לי הודעה
אני חלק צוות של פרוייקט שנקרא
חיבוק אוהב
אנחנו תומכים בנערים ונערות עם הפרעות אכילה חרדות ומצבים דומים
ומאוד הייתי רוצה לתמוך בך אני לא מומחית
אבל אני תומכת בהרבה ילדים
לא הייתי רוצה שתרגישי שהפתרון זה לפגוע בעצמך
אשמח ממש אם תשלחי לי הודעה
יורידו לך בפרופיל אני הייתי אומר ששקרים אבל תעשי מה שאת חושבת
תשקרי*
שואל השאלה:
זה בסדר.. אני כבר לא ממש פוגעת בעצמי, תודה לכולם:)
זה בסדר.. אני כבר לא ממש פוגעת בעצמי, תודה לכולם:)
אנונימית
שואל השאלה:
אז.. לשקר?
אני כאילו לא בתקופה טובה כבר הרבה זמן ואני לא רואה את עצמי יוצאת מזה בקרוב :/
אז.. לשקר?
אני כאילו לא בתקופה טובה כבר הרבה זמן ואני לא רואה את עצמי יוצאת מזה בקרוב :/
אנונימית
באותו הנושא: