4 תשובות
אל תתקשרו למשטרה זה סתם משחיר
שואל השאלה:
אני שואלת בכללי
אנחנו לא הורסי מסיבות
בסוף הם לא הספיקו עד 11 וחצי והשכנים שלהם הזמינו משטרה
אני שואלת בכללי
אנחנו לא הורסי מסיבות
בסוף הם לא הספיקו עד 11 וחצי והשכנים שלהם הזמינו משטרה
אנונימית
עד 23:00 אחרי זה צריך להיות שקט
טכנית מ 23:00 אפשר להתלונן למשטרה אבל רק אחרי שביקשתם מהם להפסיק/להנמיך את הרעש
באותו הנושא: