4 תשובות
שואל השאלה:
אם הרופא אמר לי שאני צריכה להיות שנה וחצי עם הגשר ושמתי למעלה בדצמבר ובלמטה אני אשים בערך ביוני זה נכלל בשנה וחצי?
אנונימית
הגיוני. לי שמו אחרי שנה-שנתיים גשר למטה
שואל השאלה:
ועשית בכללית סמייל? אם כן גם לך קבעו תורים למועדים כל כך רחוקים בגלל העומס?
אנונימית
לא עשיתי בכללית ואני לא יודעת למה קבעו רחוק אבל אני חושבת שזה פשוט קשור לשיניים עצמן
השיניים שלי למעלה היו במצב יותר גרוע מלמטה , למטה הן היו ישרות פשוט היו צריכות להתאים למבנה לסת