3 תשובות
משכורת תמיד מקבלים בעשירי לחודש גם למי שעבד למפלגות
שואל השאלה:
אני יודע שמקבלים את זה בעשירי לחודש אבל השאלה היא האם זה בחודש העוקב לבחירות ?
נ.ב העשירי יוצא ביום שבת אז המשכורת תיכנס ביום ראשון או בשבת ?
בארץ לעולם לא
אנונימית