13 תשובות
הייתי אומרת לך לספר להורים שלך על זה, האוטו הוא שלך?
שואל השאלה:
^ כן הוא שלי.
ההורים לא מעורבים בעיניינים האלו והם נתנו לי את הסמכות לעשות את העבודה שלהם בעצם שזה חינוך..
אני אמורה להעניש אותה? אני מאוד כועסת עלייה אבל בעיקר מאוכזבת.
^ כן הוא שלי.
ההורים לא מעורבים בעיניינים האלו והם נתנו לי את הסמכות לעשות את העבודה שלהם בעצם שזה חינוך..
אני אמורה להעניש אותה? אני מאוד כועסת עלייה אבל בעיקר מאוכזבת.
אנונימית
הייתי קודם כל אומר להורים וגם הייתי מעיר לה ומדבר איתנ
אני בהלם מאיפה האומץ שלה
הייתי מספרת להורים ומכניסה בה הגיון ולא מדברת איתה וכועסת עליה מספיק זמן בשביל לגרום לה ללמוד לקח שלא להתעסק לך עם המכונית איתך ועם הדברים שלך
את יכולה "להשאיל" בלי רשות גם משהו שחשוב לה כמו שהיא עשתה בתור עונש
הייתי מספרת להורים ומכניסה בה הגיון ולא מדברת איתה וכועסת עליה מספיק זמן בשביל לגרום לה ללמוד לקח שלא להתעסק לך עם המכונית איתך ועם הדברים שלך
את יכולה "להשאיל" בלי רשות גם משהו שחשוב לה כמו שהיא עשתה בתור עונש
למה לספר להורים למה להיות חארות??
אני הייתי מתעצבנת עליה, אבל מנסה להסביר לה שזה פשוט לא מתאים והאוטו הזה הוא *שלך*. אם היא תרצה אותו היא תמיד יכולה לבקש, אני בטוחה שאת מסכימה לפעמים אם הם שומרים לך עליו. אבל יש הבדל בין פשוט להחליט להשתלט לך עליו, לבין לבקש רשות ולדעת מה קורה עם האוטו.
אני הייתי מתעצבנת עליה, אבל מנסה להסביר לה שזה פשוט לא מתאים והאוטו הזה הוא *שלך*. אם היא תרצה אותו היא תמיד יכולה לבקש, אני בטוחה שאת מסכימה לפעמים אם הם שומרים לך עליו. אבל יש הבדל בין פשוט להחליט להשתלט לך עליו, לבין לבקש רשות ולדעת מה קורה עם האוטו.
תירגעו אל תגזימו, לא צריך ללמד אותה לקחים ולהתנהג אליה כמו חרא. צריך *להסביר* לה.
נותן לה סתירה
מה זה למה לספר להורים? איפה האחות יוצאת חרא שהיא מספרת להורים שהבת שלהם לוקחת לה את המכונית שלה ! אפילו לא של המשפחה ולא רק זה נותנת לחברה לא לעצמה שאז עוד היה אפשר להבליג ושורטת אותו הילדה בת 15 לא 17 עם רישיון היא לא יכולה לקבל את הרכב בשביל שחברים שלה יסעו עליו איפה הביטוח האחריות הם צריכים לדעת ולהעמיד אותה במקומה וממש לא לבוא לקראתה ולהגיד לה שהאוטו גם שלה ושתיתן לחברות מתי שהיא רוצה ממש לא הבנתי
הרי ברור שהיא לקחה אותה כי היא ידעה שהיא לא תקבל רשות לתת לחברה שלה לנהוג ובצדק שאחותה לא תסכים
הרי ברור שהיא לקחה אותה כי היא ידעה שהיא לא תקבל רשות לתת לחברה שלה לנהוג ובצדק שאחותה לא תסכים
אם ההורים שלך השאירו לך את האחריות "לחנך" אותה. תעשי את זה, תסבירי לה ברור מאוד שאין לה שום זכות לעשות טת זה בשביל שלר תחזור על זנ שוב, אם אף אחד לא יעיר לה על זה היא תבין שהיא יכולה לעשות את זה שוב
^^תגידי לי את באמת חושבת שלמרות עליה, להעניש אותה, ו"להעמיד" אותה במקום יפסיק את זה? מאמי, היא תמשיך לגנוב לאחותה את האוטו כמה שבא לה. *אחותה* צריכה לבוא אליה, בגישה חיובית, לאמר לה מאמי למה לקחת לי את האוטו, יכולת לבקש רשות והייתי נותנת לך, ואז להבין מה עומד מאחורי מה שהיא עשתה במקום סתם לצעוק עליה ולמרר אותה.
גם אם מישהו יעיר לה, היא תבין שהיא יכולה לעשות את זה שוב. אתם יודעים למה? כי לא אכפת לנו! לא אכפת לה!! ובשביל צריך להסביר לה איך לקחת אחראיות על האוטו ולדעת לבקש רשות.
זה הכל.
גם אם מישהו יעיר לה, היא תבין שהיא יכולה לעשות את זה שוב. אתם יודעים למה? כי לא אכפת לנו! לא אכפת לה!! ובשביל צריך להסביר לה איך לקחת אחראיות על האוטו ולדעת לבקש רשות.
זה הכל.
היא לא צריכה לבקש בכלל הילדה בת 15 אין לה אפילו רישיון היא נתנה לחברה שלה עם הרישיון לנהוג ברכב של אחותה הגדולה ולכי תדעי אם יש לה עדיין מלווה מה אם ביטוח ? אחריות ? צריך להכניס בה היגיון ואת זה אמא ואבא ואחות גדולה יכולים לעשות להפך אם יעבירו לה את זה וידברו אליה בנימוס שלא תעשה את זה שוב ושתבקש פעם הבאה רשות היא לא תחשוש לעשות את זה שוב היא בכלל לא תלמד לקח היא לא רק חסרת אחריות גם היא וחברה שלה שרטו לרכב של אחותה את הרכב צריך להסביר אבל בכל אופן צריך לחנך היא לא יכולה לגנוב לאחותה את הרכב שהוא אפילו לא משפחתי ואפילו לא לעצמה לחברה שלה והאחות פעם הבאה תשמור על המפתחות של הרכב ותחביא מפניה זה בנוסף יכול לסכל לה את התכניות
טוב, כל אחד מאיתנו מעדיף חינוך אחר.
אני חושבת שלהתייחס אליה בעדינות ולהסביר לה בצורה נעימה ומכובדת יגרום לזה להיות הדדי. היא גם תדע לכבד אותה. אם אחותה תצרח עליה או ההורים, היא תמשיך לעשות את זה כדי למרוד בה על זה שהם לא כיבדו אותה.
מניסיון אהובתי :)
אני חושבת שלהתייחס אליה בעדינות ולהסביר לה בצורה נעימה ומכובדת יגרום לזה להיות הדדי. היא גם תדע לכבד אותה. אם אחותה תצרח עליה או ההורים, היא תמשיך לעשות את זה כדי למרוד בה על זה שהם לא כיבדו אותה.
מניסיון אהובתי :)
גם לי יש ניסיון יש לי עוד 3 אחים וראיתי את השיטות של ההורים שלי להיות נחמדים להסביר לדבר ללב לא עם כולם זה עובד יש לי שני אחים מקסימים ואחד שעד שלא יעברו לעונש שילמד אותו לקח אקסבוקס הוא לא יבין בכל אופן לכל אחת יש סוג אחר של ניסיון וחבל להמשיך עם זה כי אף אחת לא תשתכנע מהדעה שאנחנו מקובעות עליה לילה טוב
באותו הנושא: