7 תשובות
בעבר, עדיין זוכר טיפה.
אני אבל אני עורכת פעם בשבוע כי זה יום שלם לערוך בשביל אדיט מושקע
אני אבל לא הכי הכי מומחית אני בעיקר מתנסה ולומדת מהאינטרנט
למרות שאני יודעת די הרבה
כנל לא יוצא לי טוב פרשתי
אני אבל יוצא לי לא טוב
כןכן אני
באותו הנושא: