6 תשובות
אני יודעת שזה קשה אבל תפרדי ממנו יהיה לך עדיף בלעדיו לא מגיע לך את היחס הזה
תזרקי אותו.
תקשיבי עם כמה שאת אוהבת אותו זה נשמע שהוא לא מעריך אותך בכלל, וזה דיבור מגעיל ולא מדברים ככה למישהו שאוהבים.
לא מגיע לך יחס כזה, אני ממליצה לך להיפרד ממנו כי את בטוח יכולה למצוא יותר טוב ממנו
לא משתנים בשביל אף אחד
ID1
פיריוד^
ממש מזעזע איך שהוא מתנהג אלייך.
אני חושבת שעדיף שתסיימו את זה, לא מגיע לך יחס כזה. את תכירי יותר טובים שיעריכו אותך