6 תשובות
אני יודעת שזה קשה אבל תפרדי ממנו יהיה לך עדיף בלעדיו לא מגיע לך את היחס הזה
תזרקי אותו.
תקשיבי עם כמה שאת אוהבת אותו זה נשמע שהוא לא מעריך אותך בכלל, וזה דיבור מגעיל ולא מדברים ככה למישהו שאוהבים.
לא מגיע לך יחס כזה, אני ממליצה לך להיפרד ממנו כי את בטוח יכולה למצוא יותר טוב ממנו
לא מגיע לך יחס כזה, אני ממליצה לך להיפרד ממנו כי את בטוח יכולה למצוא יותר טוב ממנו
לא משתנים בשביל אף אחד
פיריוד^
ממש מזעזע איך שהוא מתנהג אלייך.
אני חושבת שעדיף שתסיימו את זה, לא מגיע לך יחס כזה. את תכירי יותר טובים שיעריכו אותך
אני חושבת שעדיף שתסיימו את זה, לא מגיע לך יחס כזה. את תכירי יותר טובים שיעריכו אותך
באותו הנושא: