3 תשובות
בכיף, את תמיד מוזמנת לשחק איתי.. אני גם יחסית חדשה, בערך חצי שנה משחקת ועדיין ברמות הנמוכות (+_+)
שואל השאלה:
אוקיי תודנ רבה !!
אוקיי תודנ רבה !!
זה משחק קבוצה נגד קבוצה, לכל שחקן יש כוח משלו, תלוי איזה צד אתה. לפעמים אתה צריך להטמין פצצה ולשמור עליה שתתפוצץ ולפעמים אתה צריך לנטרל את הפצצה.. תלוי איזה צד אתה. המשחק בוחר לך..
באותו הנושא: