8 תשובות
זה ציון ממש טוב כל הכבוד
אני קיבלתי במתכונת 82.
80 זה בכלל לא ציון רע
80 זה בכלל לא ציון רע
זה ציון מעולה
בשביל לשון זה ציון טוב
אנונימית
פצצה ללשון הבגרות קשה
זה ציון מעולה,אין לך מה להתבאס או לחשוב שזה גרוע
זה ציון מצויין את לא צריכה להתבאס.
לא גרוע, 80 זה ציון לא רע בכלל.
כמובן שגם לא הכי גבוה, עדיין ניתן לשאוף ליותר אך בגדול אין צורך להתבאס מציון כזה.
לקראת הבגרות תשקיעי יותר ואין סיבה שלא תצליחי. בהצלחה!
כמובן שגם לא הכי גבוה, עדיין ניתן לשאוף ליותר אך בגדול אין צורך להתבאס מציון כזה.
לקראת הבגרות תשקיעי יותר ואין סיבה שלא תצליחי. בהצלחה!
באותו הנושא: