6 תשובות
שואל השאלה:
קלאסית התבלבלתי
קלאסית התבלבלתי
אנונימית
אה אז לא יודעת
בן דוד שלי מנגן בקלאסית עם טיונר מהטלפון וזה סבבה אני על קלאסית אישית יותר נוח לי טיונר קיצר מה שנוח לך יותר
לדעתי האפליקציה טובה
איי משתמשת בטיונר של אפליקציה וזה מעולה. אין ממש הבדל
באותו הנושא: