9 תשובות
ברור שזה הגיוני אבל עם הזמן זה יהיה לך פחות מלחיץ. הכי כדאי לך לנסות להנות.
תתפטרי ולכי ללמוד כדי שתעבדי במקצועות נורמליים
שואל השאלה:
אני בשירות לאומי אין לי זמן ללמוד,העבודה הזאת מסתדרת לי עם השירות זה לא אומר שאני כל החיים ימלצר בבר
אני בשירות לאומי אין לי זמן ללמוד,העבודה הזאת מסתדרת לי עם השירות זה לא אומר שאני כל החיים ימלצר בבר
אנונימית
אני בן ויש לי טראומה מי להתגלח תביני את החיים שלי...
שואל השאלה:
נסיכה ❤
נסיכה ❤
אנונימית
באמת בכיף <3
בואיי
בואיי
כולם שם עברו את זה והם יודעים שקשה לך ואת בלחץ אז אני מאמין שיעזרו לך ואם לא אל תתביישי לבקש עזרה
אני אותו דבר
בואי לפרטי אני אנסה לעודד אותך
באותו הנושא: