8 תשובות
לדעתי בערב כי הרבה יותר נעים בחוץ והייתי הולכת לריצה של 5 קמ
בערב הכי טוב כי ככה את שורפת את מה שאכלת במהלך היום. לגבי מרחק פשוט כשתתעייפי או שתרגשי שזהו אז תחזרי הביתה, וככה תתקדמי
אני עושה בוקר אבל ממש בבוקר כשאין אנשים ברחוב, וגם המזג אוויר נעים בשעה 5
אני חושבת בערב בערב פחות חם אז זה לא מקשה כלכך והליכה תעשי כמה שאת רוצה
כמה שאת יכולה מבחינת קילומטרים ומבחינת זמן זה תלוי אם את אדם של בוקר או ערב
או מאוד מוקדם בבוקר או בערב כי אלו השעות הכי נעימות והייתי ממליצה לך להתחיל בהליכות מהירות ולעבור לריצה ותעשי כמה שאת יכולה ולאט לאט את תצליחי יותר
ב ע ר ב
שואל השאלה:
תודה רבה!!
תודה רבה!!
אנונימית
באותו הנושא: