9 תשובות
אני חושבת שכן ( הכרך הראשון ) אבל זה סתם משעמם
אנונימית
טוקיו גול טובה, טוקיו גול רי דפקה את האנימה לגמריי, לא יודע אם זה ככה גם במנגה אבל לדעתי לא כדאי לך לקנות
שואל השאלה:
לא זה לא ככה במנגה ולמה לא כדאי לי?
לא זה לא ככה במנגה ולמה לא כדאי לי?
שואל השאלה:
אבל אני מדברת על המנגה אנשים, אין במנגה מידע שלא היה, האנימה פשוט פיקששו את זה
אבל אני מדברת על המנגה אנשים, אין במנגה מידע שלא היה, האנימה פשוט פיקששו את זה
אוקיי... אני רק עניתי לך על השאלה מה את תוקפת צ'יל
אנונימית
שואל השאלה:
לא תקפתי, אם ראית את מה שכתבתי כתקיפה סליחה
לא תקפתי, אם ראית את מה שכתבתי כתקיפה סליחה
כן אבל אני חושבת שיש טיים סקיפ.
כן טוקיו גול סבבה כזה אבל רי הוציאה לי את החשק לצפות בה נטשתי אותה מלפני ארבעה או חמישה חודשים מרוב שעמום
אנונימית
שואל השאלה:
מה משעמם,
טוקיו גול (לא רי) היא אחת האנימות הכי אהובות עליי אבל רי הרסה אותה ממש, ככה שחשבתי לקרוא את המנגה שלא מחקו שם מידע.
מה משעמם,
טוקיו גול (לא רי) היא אחת האנימות הכי אהובות עליי אבל רי הרסה אותה ממש, ככה שחשבתי לקרוא את המנגה שלא מחקו שם מידע.