3 תשובות
בת כמה את? ופשוט שלחי לי בפרטי אסביר לך הכל
שואל השאלה:
מה זה כל ה a2 ואלה אני מוציאה רשיון על אופנוע ואחרי הזמן שצריך לנהוג ניראלי על 150 או פחות אני מעלה את זה אני רוצה לנהוג על 900 האופנוע והכסף זה לא בעיה אני פשוט לא מבינה בזה
מה זה כל ה a2 ואלה אני מוציאה רשיון על אופנוע ואחרי הזמן שצריך לנהוג ניראלי על 150 או פחות אני מעלה את זה אני רוצה לנהוג על 900 האופנוע והכסף זה לא בעיה אני פשוט לא מבינה בזה
אנונימית
60 וקצת התאוריה זה אותה תאוריה כמו לרכב ובקשר למחירים של השיעורים זה משתנה ממקום למקום אבל רשיון a2 מינימום 12 שיעורים
a1 מינימום 8 שיעורים אבל מגיל 18+
a שישה שיעורים מינימום ושנה רשיון a1
a1 מינימום 8 שיעורים אבל מגיל 18+
a שישה שיעורים מינימום ושנה רשיון a1
באותו הנושא: