3 תשובות
אוהבת לחייך הרגת אותי
אממ.. אנחנו לא רבים הרבה, היו לנו בעיות אמין אבל זה ממש ממש השתפר, מאחורינו אני אפילו אעז להגיד.
חוץ מזה אני יכולה להיות ממש חסרת ביטחון לפעמים, ואז הוא יכול לומר פיפס ממש קטן או לכעוס עלי על שטות מוחלטת ואני אקח את זה קשה מידי. זה דיי הכל.
שהוא לא קיים