7 תשובות
ברית המועצות לדעתי
אנונימית
ברית המועצות.
ישראלים משריצים מלא ופרימיטיבים
פרימיטיבים? אתה ראית את רמת הפרימיטיביות ברוסיה?? אני מכירה מישהי מפורסמת מרוסיה שהוציאה שיר של תמיכה בלהטב, באותו שבוע ירדו לה עשרות אלפי עוקבים.

ומן הסתם שבאמת המועצות, היא מעצמה, ומדינה גדולה עם הרבה נפט ודי עשירה. אבל אז כשהיא התפרקה כולם עפו לישראל
שואל השאלה:
ממתי לתמוך במשפחה של גבר ואישה זה פרמטיבי ?
אנונימית
עדיף להיות 100% סטרייט מאשר כל הכת הפרוגרסיבית...
בשנות ה90 כשהמצב היה ממש גרוע ישראל הייתה קצת יותר מפותחת מבחינת איכות חיים (לא במדע ובטכנולוגיה), אבל בגדול מאז מותו של סטאלין ושנת 85 איכות בברית המועצות הייתה נחשבת גבוהה במיוחד, עקפה את איטליה וספרד. גם המדע היה מפותח והיא השאירה לארצות הברית. אבק בכל תחום אפשרי, חלל, פיזיקה, מתמטיקה, כלי טיס. לא סתם כל הרוסים מתגעגעים לתקופה הזאת.
אנונימי
supergirl, "כולם עפו לישראל" לא נשמע כל כך מכבד בשביל אנשים שהפכו את ישראל למה שהיא היום, חצי מהנדסי טכנולוגיית המידע הם רוסים, את מבינה את המשמעות של זה? שלא נדבר על פרויקטי החלל של ישראל, מן הסתם שממעצמת חלל מספר אחת יבואו כמה מומחי מצטיינים.
ולסטטיסטיקה החשובה מכולם:
בשנים 1992-1996 התוצר של ישראל עלה ב6-7 אחוז. בקיצור את צריכה להגיד תודה רבה שכולם עפו לפה למרות שהם לא צריכים להגיד תודה רבה לכם כי הם רצו להגיע לאמריקה, ישראל מנעה מהם לעשות זאת ולפי הנתונים שציינתי אפשר להבין למה.
אנונימי