10 תשובות
לא זה ניצול - גם לאחרים יש רגשות
אני חושבת שכן חח
רק אם את ממש צריכה אני תמיד פה בשביל לעזור לשכוח אותו
ממש לא! הם לא משחק
לבחורים האלה גם יש רגשות אבל אם לא איכפת להם שזה חד פעמי לכי על זה
אנונימית
^^^^ את היית מעוניינת להיות סטוץ?
מה פתאום זה לא יעזור לך בכלום
אם זה עם הסכמה של הצד השני אין בעיה אם לא זה רוע כן
תראי אני אומר לך משהו
יידחו אותך עוד הרבה פעמים, וזה מאוד כואב.
אבל אין מה לעשות, מתגברים ומתמודדים.
מה יעזור לנשק עכשיו מיליון אנשים? זה לא יעזור לך להתמודד עם זה.
רק להדחיק את זה.
יידחו אותך עוד הרבה פעמים, וזה מאוד כואב.
אבל אין מה לעשות, מתגברים ומתמודדים.
מה יעזור לנשק עכשיו מיליון אנשים? זה לא יעזור לך להתמודד עם זה.
רק להדחיק את זה.
לא זה לא בסדר
באותו הנושא: