15 תשובות
זה בסדר להיות פרנואיד
אבל בכל זאת
בנאדם אתה לא סוכן במוסד שלמישהו אכפתת
יש מלא אנשים בעולם
הכל טוב
אבל בכל זאת
בנאדם אתה לא סוכן במוסד שלמישהו אכפתת
יש מלא אנשים בעולם
הכל טוב
שואל השאלה:
^^^
יש שם הרבה תמונות ניודס שלי.. ואיזה 3 של בן זוג שלי..
^^^
יש שם הרבה תמונות ניודס שלי.. ואיזה 3 של בן זוג שלי..
אנונימי
תבין שלאף אחד לא אכפת ממך
כאילו לא בקטע כזה
פשוט יש מיליארדי אנשים בעולם למה שיעניין מישהו לצפות דווקא בך
כאילו לא בקטע כזה
פשוט יש מיליארדי אנשים בעולם למה שיעניין מישהו לצפות דווקא בך
אתה עושה נכון
אין מה לעשות, אינטרנט זה מקום ציבורי
תוודא להצמד לחוקי אבטחה באינטרנט, לא להכנס ללינקים חשודים, לא להוריד דברים ממקומות לא מוסמכים
תוריד אנטי וירוס טוב סטייל bitdefender malwarebytes או cylance
אין מה לעשות, אינטרנט זה מקום ציבורי
תוודא להצמד לחוקי אבטחה באינטרנט, לא להכנס ללינקים חשודים, לא להוריד דברים ממקומות לא מוסמכים
תוריד אנטי וירוס טוב סטייל bitdefender malwarebytes או cylance
חחח כן אני יודע אני עוקב כבר ארבע שנים בערך אבל אתה לא מכסה את המצלמה של אבא שלך אז זה פחות אפקטיבי חח
אוי כמה מצחיק ושנון
^
ובנוגע לשאלה זה בסדר להיות פרנואיד
^
ובנוגע לשאלה זה בסדר להיות פרנואיד
אנונימי
^ אני שמח שאתה נהנה מחוש ההומור שלי, זה כיף כשצוחקים ביחד
גם אני חושב ככה^
רק היכן חוש ההומור יקירי?
רק היכן חוש ההומור יקירי?
אנונימי
אני מבין שאתה צריך משקפיים
splish splash your opinion is trash
אנונימי
אהה זה מתחרז אז ניצחת
כל הכבוד
כל הקטע בחוש הומור הוא שזה סובייקטיבי וזה שמשהו לא מצחיק אותך לא בהכרח אומר שהוא לא מצחיק נקודה. זה מצחיק אותי, וזה מספיק בשבילי :) ככה או ככה, סתם אתה מחפש לריב, ואתה לא ממש שווה את הזמן שלי
שיהיה לך יום נפלא :)
כל הכבוד
כל הקטע בחוש הומור הוא שזה סובייקטיבי וזה שמשהו לא מצחיק אותך לא בהכרח אומר שהוא לא מצחיק נקודה. זה מצחיק אותי, וזה מספיק בשבילי :) ככה או ככה, סתם אתה מחפש לריב, ואתה לא ממש שווה את הזמן שלי
שיהיה לך יום נפלא :)
יום נהדר ידידי
אנונימי
לדעת שהם לא יפרצו לך כי לך אין שום דבר מעניין בטלפון
אחי עזוב זה לא באמת קורה
גם אני ככה