3 תשובות
זה ממש קל ועם קצת מצרכים
קישורים מצורפים:
אם זה עדיין רלוונטי והבנתי אותך נכון אז יש מתכון שנימצא על הקופסה של השוקולית לאפייה ועם אין לך את יכולה לרשום באינטרנט שוקולית לאפייה מתכון ויעלה לך בקיצור אז את עושה את העוגה הזאת שבאמת לדעתי היא אחת הטעימות אפילו שזה עוגת שוקולד הכי פשוטה ואז את מכינה קצפת ככה שקית אינסטינג וניל
כוס חלב
וחצי כוס סוכר
ואז את מערבבת במיקסר עד שאת רואה שזה ניהיה קצפת(לפחות 5 דקות קצת פחות)
אחר כך את לוקחת את העוגה והקצפת ומתחילה לכסות את העוגה בקצפת ואז לוקחת אוריאו ושמה כמו שאת רוצה
מקווה שעזרתי ומזל טוב
כוס חלב
וחצי כוס סוכר
ואז את מערבבת במיקסר עד שאת רואה שזה ניהיה קצפת(לפחות 5 דקות קצת פחות)
אחר כך את לוקחת את העוגה והקצפת ומתחילה לכסות את העוגה בקצפת ואז לוקחת אוריאו ושמה כמו שאת רוצה
מקווה שעזרתי ומזל טוב
אנונימית
שואל השאלה:
תודה אחותיי❤❤
תודה אחותיי❤❤
אנונימית
באותו הנושא: