15 תשובות
איך אני אסתדר בלי מסיכות.
האמתי שבאסה.
מרגישה יותר ביטחון עם מסיכה על הפנים.
נורא. זה כמו ללכת עכשיו בלי חולצה
סוף סוף.
ל-מחוסנים-סביר
ל-לא מחוסנים-נוראי
וואו אני חושבת שאני לא אשרוד
מחכה לזה ממש , שונאת את המסכות האלה.
וואו תודה לאלל מתה שזה ייקרה כבר!!!!
הלוואי שזה היה ככה בצרפת
באסה. המסכה נותנת לי כלכך הרבה ביטחון
^אני מתה
אני לא יכול
התרגלתי
שיט צריך לעשות שפם
האמת שאצלי לא יהיה הבדל כי כל העבודה שלי היא במקום סגור ואני עדיין אצטרך מסיכות :(
אני אהיה בלי מסיכה 5 דק כשאני מחכה לאוטובוס הלוך וחזור ופה זה נגמר, אופ
אנונימית
מצד אחד אני לא חושבת שצריך לשים מסכות ברחוב
מצד שני זה יכול לגרום לאנשים לזלזל ולא לשים גם במקומות סגורים