8 תשובות
בחיים לא הייתי שם, אבל וואו! זה נראה מקום טוב
האמת שלא הייתי בו אבל הוא היה נראה מלון טוב.
רק עכשיו גיליתי שהוא נסגר
רק עכשיו גיליתי שהוא נסגר
שואל השאלה:
נסגר ב2015 חח
נסגר ב2015 חח
לא הוא ממש מוזנח ויעלה כל כך הרבה בשביל להחזיר אותו "לחיים" עדיף שיעשו משהו אחר עם הכסף הזה
לא זו בטח השקעה גדולה וגם מיותרת עדיף להשתמש בכסף לדברים אחרים כמו שאנונימית יפת עיניים אמרה
לא הדבר הכי חרא איכ
מה זה המלון הזה
כן!
באותו הנושא: