7 תשובות
תעבוד,תלמד
אחרי זה יש אוניברסיטה, עבודה...
תאמיני לי שכל החיים שלנו הם מסגרת. עצם העובדה שיש לך זמן מסויים לקום ואתה שומר על שעות שינה נורמליות זה כבר סוג של מסגרת. אתה פשוט צריך לסדר לעצמך חוקים מסויימים שלפיהם אתה חי (למשל מתי תקום, מתי תלך לישון, מתי תתעסק בלימודים או בעבודה וכו'). וכך אתה לא תאבד את הסדר בחיים שלך. אולי זה לא יהיה בית ספר אבל לא חסר דברים להתעסק בהם. תחפש מקצוע לעתיד, ואיתו יבואו הלימודים וה"מסגרת".
תאמיני לי שכל החיים שלנו הם מסגרת. עצם העובדה שיש לך זמן מסויים לקום ואתה שומר על שעות שינה נורמליות זה כבר סוג של מסגרת. אתה פשוט צריך לסדר לעצמך חוקים מסויימים שלפיהם אתה חי (למשל מתי תקום, מתי תלך לישון, מתי תתעסק בלימודים או בעבודה וכו'). וכך אתה לא תאבד את הסדר בחיים שלך. אולי זה לא יהיה בית ספר אבל לא חסר דברים להתעסק בהם. תחפש מקצוע לעתיד, ואיתו יבואו הלימודים וה"מסגרת".
שואל השאלה:
*אתה ותודה
*אתה ותודה
^סליחה, עכשיו שיניתי. ובכיףף
באמת אין שום דבר חשוב ממנה. תאמין לי שאם תצא עם בגרות טובה תוכל לצאת עם הרבה דברים. תוכל להתקבל לאוניברסיטה טובה, ולהשקיע במשהו שמעניין אותך. ואז לעבוד בזה ולהרוויח כסף ולקנות בית ולצאת לחופשות ומה שרק בא לך.
אם לא היו מכניסים אותי למסגרת הזאת הייתי גומרת במאפייה מבטיחה לכם
תאמינו לי שהמסגרות האלה שומרות עליכם
תאמינו לי שהמסגרות האלה שומרות עליכם
היי
בדיוק כמוני!!!! אני בנפשי עדיין בת 7 אבל מסיימת תיכון
בדיוק כמוני!!!! אני בנפשי עדיין בת 7 אבל מסיימת תיכון
אנונימית
באותו הנושא: