התחברות
הרשמה
הייתי בישיבה לא הכרתי שם הרבה אנשים והיה שם מישהו חמוד שהיינו כל הזמן ביחד ורציתי שנדבר גם מעבר ליציאה הזאת אז ביקשתי
תאינסטגרם אבל עכשיו שאמרתי לחברה שלי היא אמרה לי שיצאתי מביכה ומי מבקשת אינסטגרם ואם הוא רוצה הוא היה מוצא אותי כבר... אתם חושבים שיצאתי מביכה?
11 באפריל 2021, 11:23
הכרויות
התחלות
אינסטגרם
מביך
4 תשובות
לא.
ג
ג'ינקס
ממש לא
ה
הכפרה שלך
לא יצאת מביכה הכל טוב
ההפך, כל הכבוד שיזמת:)
~
~אנוכי~
לא, כל הכבוד שעשית צעד
ג
גוקו סופר סאייאן
באותו הנושא:
אני בן 16 ואף פעם לא הייתי בישיבה או השתכרתי וזה אוכל אותי בכל יום
זה עושה את זה לבנות אם אני בישיבה/הייתי בישיבה בעבר כאילו תלמיד ישיבה
הכרתי מישהי בישיבה אתמול ודיברנו ממש הרבה, ואמרנו כבר שנדבר לצאת שוב השבוע
הכרתי פה הרבה אנשים מדהימים ומקסימים שעזרו לי וייעצו לי
הכרתי מישהי ממש חמודה היום בישיבה ואמרנו שנדבר באינסטגרם לחכות שהיא תשלח הודעה או אני ?
כבר הרבה זמן לא הכרתי אנשים חדשים :( מה עושים?
אתמול הייתי בישיבה ואני וידיד היינו מסטולים , יצא שהתנשקו ואז היום בישיבה הוא פשוט מתעלם ממני
הייתי עכשיו בישיבה והיה גרוע ממש ואני סתם מצטערת ששתיתי
אתמול הייתי בישיבה ו...
הייתי אתמול בישיבה והייתי עם מישהו שם ואני מצטערת על זה....
רק אני מצליחה להרדם עם פיהוקים , אבל אחרי שאני מפהקת הרבה בשכיבה אני צריכה לפהק בישיבה ?