התחברות
הרשמה
נראלי נכנס, לי זכוכית לרגל דרכתי על, זה בלחש קצת איך אני יידע אם נכנס לי זכוכית?
14 בדצמבר 2012, 13:09
זכוכית
רגליים
תשובה אחת
תשטפי קצת את הרגל עם מים חמימים ותסתכלי אם יש שם זכוכית, ואם יש תוציאי עם פינצטה:)
N
NyanCat
באותו הנושא:
דרכתי על נעץ והוא נכנס לי לרגל מה לעשות?
נפל על הרגל של מכסה של סיר מזכוכית
נכנס לי זכוכית לרגל לפני חודש ועכשיו...
נכנסה לי זכוכית ממש ממש קטנה לרגל... בקושי רואים אותה, בבקשה תגידו שיש דרך להוציא בלי פינצטה כי זה לא עוזר ובלי מחט בבקשהה?
אני שברתי בטעות ספל ובזמן שאספתי את השברים אז דרכתי על זכוכית, ואני הוצאתי אותה וחבשתי את הרגל אבל אני לא יכולה לדרוך על הרגל, לפמה לעשות?
דרכתי על צואה של כלב וכל הלכלוך נכנס לי לחריצים בסוליה בנעל מה לעשות?
אם נכנסת זכוכית לרגל ואני לא מוציאה אותה (היא ממש ממש קטנה) יכול ליקרות לי משהו?
למי נכנס פעם זכוכית לעין?
האם אפשר לשים צנצנת (נראלי מזכוכית) במיקרו?
רצתי עם הכלבה שלי ובלי לשים לב דרכתי על חשופית והרגשתי כמו מים כאלה על הרגל, יקרה לי משהו?
אם בבוקר דרכתי על נעץ והוצאתי אותו, אבל עדיין כואב לי לדרוך על הרגל, גם עכשיו, מה לעשות?