9 תשובות
בן כמה הוא?
הוא אכל אולי משהו לא טוב?
הוא אכל אולי משהו לא טוב?
תלכו לוטרינר בעיר אחרת.
תביאי לכלב שלך שמיכה.
תביאי לכלב שלך שמיכה.
שואל השאלה:
7
ואני לא חושבת
7
ואני לא חושבת
אנונימית
לדעתי צריך בכל זאת לקחת אותו לוטרינר... יש לכם אולי שכן שיוכל להסיע אותך? מישהו אחר בבית שפנוי? בזמן הזה, תחממי אותו עם שמיכה, תדאגי שיהיו לידו מים ואוכל
שואל השאלה:
אי אפשר אני לבד בבית הוטרינר שלו מחוץ לעיר..
אי אפשר אני לבד בבית הוטרינר שלו מחוץ לעיר..
אנונימית
שואל השאלה:
פיקינז ולא קרה לו כלום ממה שידוע לי, התחיל להרגיש לא טוב אתמול וזה נראה כאילו זה מחמיר
פיקינז ולא קרה לו כלום ממה שידוע לי, התחיל להרגיש לא טוב אתמול וזה נראה כאילו זה מחמיר
אנונימית
אם אין אופציה לקחת אותו, אז עדיף שתתייעצי עם וטרינר בטלפון
תתקשרו לוטרינר זה דבר ראשון!
תביאי לו מים ותנסי להביא לו אוכל..
שבי ליידו ותרגיעי אותו כי הוא מרגיש כשאת בלחץ..
ותגידי לאמא שלך או לאבא שלך שיתחברו לקבוצה של וטרינרים בפייסבוק זה הציל אותנו כשהכלבה שלי לא הרגישה טוב..
תעדכני ❤
תביאי לו מים ותנסי להביא לו אוכל..
שבי ליידו ותרגיעי אותו כי הוא מרגיש כשאת בלחץ..
ותגידי לאמא שלך או לאבא שלך שיתחברו לקבוצה של וטרינרים בפייסבוק זה הציל אותנו כשהכלבה שלי לא הרגישה טוב..
תעדכני ❤
וטרינר דחוף בינתיים לשים לידו צלחת נקייה עם מים ולהביא לו אוכל רטוב ולא יבש אם הוא לא אוכל אז אין מה לעשות צריך ללכת לווטרינר
באותו הנושא: