5 תשובות
שואל השאלה:
תודהה אימלה הלב שלי על מאתיים חח
אנונימית
כן תרגעי הכל יהיה בסדר
חחח תרגעיי הכל טוב תנשמי תחשבי שאם תהיי לחוצה את תהרסי לעצמך תקחי את זה בקלות ויהיה לך יותר כיף תהניי
אהובה הכל טוב תנשמי ותחשבי כמה יהיה לך כיף!! אל תהיי לחוצה, אני בטוחה שיהיה מושלם❤
בהצלחה! כיף לך, בטח הוא כבר בא אלייך אבל עדיין, תאמרי איך היה(: