התחברות
הרשמה
אם אני נשארת בנתיב השמאלי כשיש לי אופציה לעבור לימני בטסט, זה נכשל?
כאילו אם אני לא שומרת על הימין
11 באפריל 2021, 20:37
נהיגה
חוקי התנועה
טסט
לימוד נהיגה
3 תשובות
אני חושבת שכן
ס
סנדיייי צ'יקסס
עברת בסוף?
❤
❤Just love#
שואל השאלה:
הטסט שלי רק בעוד שבוע❤
אנונימית
באותו הנושא:
אם אני בנתיב השמאלי מותר לי לעקוף לימיני?
לא מבין מה הקטע של אנשים שצופרים לי כשאני נוסע לאט בנתיב השמאלי...
אם אסע בנתיב האמצעי (לא השמאלי) הרבה זמן אוכל לקבל דוח?
מותר לעקוף מימין אם יש בן אדם שחולם מלפניי בנתיב השמאלי?
בטסט אם יש שני נתיבים לפנייה שמאלה, אני צריכה לקחת את הימני או השמאלי?
יש פה עוד מישהו בסוף שיעורי נהיגה שמתבלבל ושוכח לעבור לנתיב השמאלי לפני מעגל תנועה?
למה בכביש חד סטרי נוסעים בנתיב השמאלי ולא הימני?
אם אני נוהג על הנתיב השמאלי בתקופה של הנהג חדש יכולים לעשות לי משהו ?
כשאני נכנסת לרחוב חד סטרי לאיזה נתיב אני צריכה להיכנס השמאלי או הימני?
בפניות שמאלה בכביש שיש לי שני נתיבים למה המורה אומר לי בדרך כלל מהנתיב השמאלי ?
היי, טסטר יכול להכשיל אם הייתי בנתיב השמאלי ובטעות עברתי מנתיב חד סיורי לגן סיורי ונשארתי בשמאלי ואז הוא אמר לי לעבור