7 תשובות
לא
הם סתם אנשים תמימים וחמודים שבונים פצצת אטום
לא , חס וחלילה
איראן לא מספיק חזקה בשביל להילחם בנו והיא יודעת את זה... אלא אם כן ביידן יחליט להצטרף אליהם ואז הלך עלינו
כן ממש קרוב
^חחח איחוד החברות זה הפתרון מארוול יוציאו סרטים וdc סדרות
הקרבות בין עדרי מערצי המארוול לדיסי ימשכו לנצח אחי
לא בקרוב, אבל.. לכו תידעו...