3 תשובות
את יכולה לקרוא להם אוטיסטים
אנונימי
זאת קבוצה באוכלוסייה
פשוט תגידי טרנסים או טרנספובים
ואגב, אוטיסט זו לא קללה. יש טרנסים אוטיסטים ויש לא
מה זה רסנג'נדרים? חח התכוונת להגיד טראנסג'נדרים?
אנונימית