7 תשובות
תנסו לעבור להנגוסט ( ממש כמו וואצאפ אבל על מייל ) אתם יכולים גם לדבר בהודעות , תעיף את זאת שבקטע שלך , יש הרבה דרכים ליצור קשר .
שואל השאלה:
אני אמרתי לה את זה ואני אמרתי לה שאני לא מאוהב בה
אבל היא עדיין אומרת שההיא לא בקטע שלי בכלל ושכדאי לי לוותר עליה
אני אמרתי לה את זה ואני אמרתי לה שאני לא מאוהב בה
אבל היא עדיין אומרת שההיא לא בקטע שלי בכלל ושכדאי לי לוותר עליה
אז תפסיק לדבר איתה ואל תקשיב לה , היא מנסה לסכסך ביניכם ...
תתאבד או משהו נדפקת
להראות לה שאתה לא מעוניין בדרמות כאלה ואתה רר רוצה את (מיי שאתהה רוצהה)
שואל השאלה:
אי אפשר...
אי אפשר...
אולי תדברו דרך חברה אחרת