6 תשובות
מצדיק אותך
יש בהם קצת רעות
אנונימי
עפים על עצמם
אנונימי
לפעמים הם מאוסים
אנונימי
דיי איזה לא יפה
אנונימי
באפשרותך לערער על כך בצור קשר או אצל נאמן בכיר, עדיף שתספר את זה להם מאשר לנו, משום שהם יוכלו לעזור לך, ואילו אנחנו נוכל רק לייעץ לך