16 תשובות
שואל השאלה:
תעזרו לי
מה לעשות?
אנונימי
אמרתי לך מה לעשות תלך לרופא עינייפ
תקשיב קודם אתה צריך להיות שזאת שאיפה ממש מטורפת אבל אתה צריך להיזכר כל פעם בתהליך למה אתה החלטת להתחיל להיות ילדה וסקו ואז להמשיך בכל הכוח
שואל השאלה:
איך להיות מבחינת התנהגות ומראה?
אנונימי
אבל אתה בוי לא גירל איך אתה רוצה
שואל השאלה:
מה לובשים?
אנונימי
אמאלה מה חחח מתהה
שואל השאלה:
דרדסית את יכולה לעזור לי?
אנונימי
סתכל בpinterest תרשום שם ווסקו גירל חחח
שואל השאלה:
את יכולה בבקשה לכתוב לי פה?
אנונימי
אם אתה רוצה להיות וסקו(אומנם לא גירל אבל וסקו) אתה צריך לזכור משהו חשובבב הגומיות האלה תמידד צריכות להיות על היד שלך.
שואל השאלה:
מה עוד צריך?
אנונימי
שרשראות צדפים,חולצות ארוכות,קרוקס
ולשמוע מוזיקה סגנון בילי אייליש
ואז תהיה וסקו בוי מושלםם
~וזה הרגע שאתה מביא לי פרח כי עזרתי לך ממש?~
וואו זה חלום שלי להיות וסקו ילדה!!
אני הייתי ממליץ לך לתופף על הקיר מידי פעם
תגיד סקסקסקססרסקסקקסקסקסקסקסס(במובן של skksksksks כן??? יסוטים)
וזהו
אתה כבר כזה
רק שאתה בוי לא גירל סלח לי
קודם תיהיה גירל ואז נדבר על הוסקו