3 תשובות
אני שמחה שחוזרים לשגרה.
הקורונה והסגרים ממש הקשו עלי.
כן ולא
כיאילו זה היה כיף שזה היה שונה
ולחזור לשגרה זה ממש קשה פתאום ... אבל צריך שזה יקרה מתישהו אני חושבת
לא סבלתי את הקורונה הזאת אפילו נדבקתי ובמקום לצאת להנות בקיץ ישבתי בחדר שלי כמו ציפור כלואה ככה הרגשתי גם בסגרים כלואה.
וגם אם הייתי יוצאת החוצה בסגר הייתי פרנואידית.
אנונימית