8 תשובות
כן
אנונימי
כדאי לך לכתוב מתי שאת מרגישה שאת רוצה לכתוב! נקודה.
אם את לא מעוניינת או שלא בא לך על תכתבי, את רק תבזבזי זמן מפני שכשעושים משהו בלי רצון הוא לא יוצא משהו:)...
וכן, לא כדאי לך לבזבז את כשרון הכתיבה שלך, תנסי לעשות משהו עם עצמך.
מקווה שעזרתי.
שואל השאלה:
היי אנונימי.. חח בוא/י לפרטי
אנונימי
אין לך מה להפסיד:)
בטח! לא לכל אחד יש כשרון כתיבה, ואם כבר יש לך עדיף לממש אותו (-;

רוצה לכתוב איתי סיפור? ( גם אני כותבת ) אם בא לך תשלחי הודעה
שואל השאלה:
אם אני יכתוב.. תרצו לקרוא?
אנונימי
ברור אם יש לך כישרון בכתיבה אז למה לו לממש אותו?!?
כן למה לא?
*זה תהיה מזכרת לעתיד ואת יכולה להעביר את זה לצאצאים שלך
*אולי תמכרי אותו ותקבלי מלאמלא כסף $_$