4 תשובות
כל אחד שלם עם מה שהוא עושה. אין פה רוע פשוט אם את מרגישה שלמה עם זה שאת שומעת שירים ביום הזיכרון אז זו החלטה שלך ואף אחד לא צריך להתערב לך בחיים. בעיניי זה לא כלכך מכבד אבל שוב את זאת את וזאת ההרגשה שלך בלבד.
אני לא חושבת שזה לא מכבד, כי את שומעת מוזיקה באוזניות ולא מפריע לאף אחד
שואל השאלה:
אני כאילו בימים כאלה מאוד אוהבת להיות בבית ולראות מלא תוכניות וסרטים על היום הזה..
אבל אני בתקופת דיאטה ואתמול הגזמתי עם האוכל אז אני ממש רוצה היום לצאת להליכה לשרוף את זה
אנונימית
כן , את עם אוזניות ככה שזה לא מפריע ואת עושה הליכה זה לא לא מכבד זה בסדר