7 תשובות
צריך שיהיה לזה y
בלי משהו אחרי = אי אפשר לעשות את זה
בלי משהו אחרי = אי אפשר לעשות את זה
אנונימית
רושמים את התרגיל ואז עושים קו הצהרה ליד העשר של חלקי חמש ומחלקים את החמש בחמש ואת העשר בחמש ויוצא לך איקס שווה חמש
את עושה העברת אגפים
5x=-10
ואז את מחלקת
-10 לחלק 5
x=-2
5x=-10
ואז את מחלקת
-10 לחלק 5
x=-2
אנונימית
כמו שכתבת את זה, זה ביטוי ולא משוואה. הדבר היחיד שניתן לעשות עם ביטוי זה לרשום אותו בדרך אחרת.
יכול להיות שהכוונה להוציא 5 מחוץ לסוגריים ואז הביטוי מקבל את הצורה
(x+2)5
הכל תלוי מה ביקשו. "איך פותרים" לא מסביר מה השאלה.
יכול להיות שהכוונה להוציא 5 מחוץ לסוגריים ואז הביטוי מקבל את הצורה
(x+2)5
הכל תלוי מה ביקשו. "איך פותרים" לא מסביר מה השאלה.
אם משווים ל0
5x+10=0
5x=-10
x=-2
5x+10=0
5x=-10
x=-2
אני מתאר לעצמי שזה 5x+10=0 אז את מעבירה את ה10 צד ואז זה 5x=-10 ואת מחלקת ב5 את המשוואה ויוצא שx=-2
5x+10=0
5x=-10
x=-10:5
x=-2
5x=-10
x=-10:5
x=-2
באותו הנושא: