2 תשובות
אני מאוד מקווה שלא
איראן האלה מאוד חזקים ואם תהייה מלחמה הרבה חיילים שלנו יפגעו
איראן האלה מאוד חזקים ואם תהייה מלחמה הרבה חיילים שלנו יפגעו
אנונימית
לא נראה לי..
באותו הנושא: