התחברות
הרשמה
לא לקחתי רואקטן כבר שלושה ימים זה בסדר?
פשוט נגמרו לי הכדורים ויהיה לי מרשם חדש תוך שבוע אז רוב הסיכויים שאני לא אקח כדורים שבוע
13 באפריל 2021, 23:16
אקנה
רואקוטן
כדורים
תרופות
בריאות העור
תשובה אחת
הייתה פעם שגם אני לא לקחתי איזה שבוע אבל זה בסדר לא הלכתי לרופא או משהו פשוט המשכתי כרגיל
S
Shu mami
באותו הנושא:
יש לי היום רופא עור איך לשכנע אותו לתת לי רואקטן
אני בדיאטה כבר שלושה ימים הורדתי 2 קילו התפריט בסדר?
נכון שזה בסדר להתקלח כל שלושה ארבעה ימים?
אני חייבת להוריד היום שפם וגבות ואני לא יכולה שעווה כי אני לוקחת רואקטן
זה בסדר שלא באתי שלושה ימים לבית ספר כי אני חולה?
לחפוף כל שלושה ימים זה בסדר?
עשיתי קעקוע לפני שלושה ימים וירד עליו עכשיו גשם כאן זה בסדר?
הכרתי ילד חמוד באינסטגרם לפני שלושה ימים וזה והןא כבר יודע מאיפה אני זה בסדר?
הרופא עור לא נתן לי רואקטן זה אומר שהמצב של החצ'קונים שלי בסדר?
זה בסדר לא לדבר עם מישהו שלושה ימים
אני עוד שלושה ימים בת 14 ואני 1.59 הגובה שלי בסדר ?