4 תשובות
אם אתה חושב שאתה מפתח רגשות לידידה אתה צריך לחתוך את זה כמה שיותר מהר עם החברה, אם זה סתם קצת מתח בריא בין חברים אז זה לא נורא.
אנונימית
יש לך חברה ואתם אוהבים תנסה לשכוח את הידידה או לחשוב עליה דברים רעים וחוץ מזה לי לא נראה שיקה משהו בינך לבין הידידה כי בנות בדרך כלל לא יוצאות ים ידידים כיביכול
אנונימית
אני מבינה. זה קורה, בלבול ומחשבות כאלו.
אני חושבת שתנסה לא לערבב אחד בין השני, ותדע להפריד בין בת זוג לידידה. אני לא מזלזלת חלילה בשום דרך, אבל אני אישית לא מאמינה בידידים. אין באמת דבר כזה - כי זה מה שקורה. אבל לדעתי אתה צריך לדעת להיזהר כי זה יכול להיגמר לא טוב. ואם אתה לא מסוגל לשלוט בזה, אז כנראה שתצטרך לנתק איתה את הקשר...ולא לנתק לגמרי, אבל פחות להיפגש איתה וליצור קשרים, יותר לעיתים רחוקות ככה זה ימנע ממך להרגיש ככה.
שואל השאלה:
זה לא סתם מתח בין חברים ואני מבולבל אבל אני כן חושב שאני אולי מתחיל לפתח אלייה משהו אבל אני יודע שיהיה לי הרבה יותר טוב עם חברה שלי כי כבר ממש טוב לי איתה אבל אני באמת מבולבל ממש
אנונימי