3 תשובות
1 זה היה יום הגבורה בגלל מרד גטו ורשא ואז זה שונה כי התעצבנו שזה לא פייר
2 עליית היטלר לשלטון למרות שטכנית כשהוא כתב ספר בכלא
3 גטו ורשא
4 לדעת מי יהודי ומי לא, כמו דרכון ירוק
5 אם מישהו שרד את השריפת גטו זה כנראה היה פוקס
2 עליית היטלר לשלטון למרות שטכנית כשהוא כתב ספר בכלא
3 גטו ורשא
4 לדעת מי יהודי ומי לא, כמו דרכון ירוק
5 אם מישהו שרד את השריפת גטו זה כנראה היה פוקס
שואל השאלה:
תודה לכולם❤❤❤❤
תודה לכולם❤❤❤❤
אנונימית
לגבי השאלה האחרונה. יש כאלה שהצליחו להסתתר ולא להיכנס למכונת ההשמדה, נניח ילדים שהועברו למנזרים או כאלה שהוסתרו במרתפים. אחרים היו במקומות שההשמדה התחילה שם מאוחר, בעיקר הונגריה, ואז הנאצים פשוט לא הספיקו לחסל את כולם לפני שהרוסים נכנסו למחנות ושחררו אותם (רק מחנה אחד שוחרר על ידי האמריקאים, בגלל שרוב המחנות היו במזרח). יש כאלו שהצליחו לברוח מהגטאות (ממחנות המוות זה היה כמעט בלתי אפשרי) ולהצטרף לפרטיזנים או להגיע איכשהו לשוויץ הנייטרלית.
באותו הנושא: