42 תשובות
תעמוד היום, יש צפירה בעוד שעה ו20 דקות
זה בסדר אם לא שמעת. תעמדי היום
תעמוד היום לא קרה כלום
שואל השאלה:
אני בן
אני בן
אנונימי
תעמוד היופ
ב11:00 יש צפירה
ב11:00 יש צפירה
אמרתי תעמוד.
באמת אתה שואל? ברור שזה לא בסדר
תעמוד היום
יש צפירה ב 11:00
תהיה מוכן
תהיה מוכן
תעמוד היום יש ב- 11
יש בעוד שעה צפירה אז תעמוד היום
כאילו לא אשמתך אבל כן זה לא כזה בסדר, תעמדי היום
לאנשים שאומרים שזה לא בסדר וזה
הוא פאקינג לא שמע את הצפירה
מה יש לכם? אנחנו לא רובוטים שפוטים של המוסד או משהו
בני אדם הם בני אדם, ובני אדם עושים טעויות, ברור שזה בסדר אם לא שמעת
הוא פאקינג לא שמע את הצפירה
מה יש לכם? אנחנו לא רובוטים שפוטים של המוסד או משהו
בני אדם הם בני אדם, ובני אדם עושים טעויות, ברור שזה בסדר אם לא שמעת
גם אני לא עמדתי
לא מאותה סיבה אבל בסדר
לא מאותה סיבה אבל בסדר
תעמוד היום
אתה לא שמעת, זאת לא אשמתך וזה לא היה בכוונה
גם סבא שלי לא שמע (הוא בו 80 ובקושי שומע)
אתה לא שמעת, זאת לא אשמתך וזה לא היה בכוונה
גם סבא שלי לא שמע (הוא בו 80 ובקושי שומע)
זה בסדר
תעמדי היום לפחות
תעמדי היום לפחות
זה בסדר. תיקרא כמה מזמורי תהילים לעילוי הנשמות. אם תעמוד בצפירה תאמין לי שזה לא עושה כלום בשמיים.
אנונימי^^
צודק לגמרי.
צודק לגמרי.
אם זאת טעות אז בסדר תעמוד היום
אם לא עמדת לא בכוונה אז הכל טוב,
אין לך מה לעשות עם זה שלא שמעת.
תעמוד היום יש עוד אחת.
אין לך מה לעשות עם זה שלא שמעת.
תעמוד היום יש עוד אחת.
אם זה לא היה בכוונה, אז תעמוד היום
עוד חצי שעה יש צפירה, תעמוד בה.
s7n
אפשר לא לשמוע
יש כאלה שזה ממש חלש אצלם
אפשר לא לשמוע
יש כאלה שזה ממש חלש אצלם
לא נורא זה לא היה בכוונה, תעשה היום
תעמדי היום,יש ב11
תעמוד היום
לא נורא עמדת עכשיו?
אנונימית
זה בסדר למי אכפת
זה לא רק הקטע של הלעמוד. מי שעומד כי הוא עושה טובה עדיף שלא יעמוד בכלל. זה לעמוד בשביל לזכור ולחשוב באותם רגעים, להקדיש הדקה שתיים בשבילם.
אני עומד כשאני יכול אבל אני לא חושב שלעמוד 2 דקות זה מה שיכבד את היום הזה אם אחר כך לא אכפת לך. אתה יכול לכבד את היום הזה בלי קשר לאם עמדת או לא.
אני לא עמדתי אתמול כי לא ידעתי שיש והייתי עם אוזניות והרגשתי ממש רע אחרי זה
אבל זה בסדר מן הסתם אתה לא שמעת
אבל זה בסדר מן הסתם אתה לא שמעת
אנונימית
היי אני מפיקוד העורף, בבקשה תפנה לעירייה או לרשות המקומית באזור מגורייך, ותעדכן אותם שיפנו לפיקוד העורף על מנת שנוכל לטפל בזה.
אם לא שמעת רז בסדר, פעם הבאה תשים לב לשעה ותהיה קשוב
עם לא שמעת הכל בסדר כי זה לא היה בכוונה רעה
אתה לא שמעת זה בסדר
היום היתה צפירה מקווה שעמדת
היום היתה צפירה מקווה שעמדת
זה שלך, העיקר שאתה זוכר ומעריך בזכות מי אתה כאן.
זה בסדר, אבל כדאי שתיצור קשר עם העירייה ותיידע אותם על זה. אותה המערכת שמשמשת לצפירות משמשת גם לצבע אדום, ובמקרה חירום יכול להיות שלא תשמעו את האזעקה.
לא, היית אמור לדעת מתי זה.
אני תמיד עם הכלב בטיול בשמונה אבל ידעתי שיש צפירה אז דחיתי עד אחרי הצפירה.
אני תמיד עם הכלב בטיול בשמונה אבל ידעתי שיש צפירה אז דחיתי עד אחרי הצפירה.
איך הצלחת לא לשמוע ;-;
וליטרלי בכל מקום אמרו באיזה שעה זה יהיה ;_;
וליטרלי בכל מקום אמרו באיזה שעה זה יהיה ;_;
כן זה בסדר זה לא שעשית את זה בכוונה ובמטרה לזלזל ביום ובמתים זאת הייתה טעות
אם לא שמעת (מה שנשמע לא הגיוני)
אז זה בסדר לא אשמתך בעיקרון
אז זה בסדר לא אשמתך בעיקרון
עם זה בסדר אני לא אגיד שכן אבל זה לא כזה נורא אבל תשתדל ותכבד אנשים מתו כדי שאתה תחייה