8 תשובות
21:00
כן אני גם חושבת שהשעה 9 סבירה
ואת צודקת לצאת רק ב7 בערב זה די מאוחר לדעתי (לגילך לפחות)
ואת צודקת לצאת רק ב7 בערב זה די מאוחר לדעתי (לגילך לפחות)
^נם חוזרות בשבע? אן שאתם רק יוצאות בשבע?
שואל השאלה:
^ יוצאות בשבע.
^ יוצאות בשבע.
אנונימית
אה חשבתי אתן חוזרות בשבע... נראלי עד עשר זה שעה מקובלת
אני בת 14 ומסכימים לי עד איזה שעה שבאלי. אבל מסכימים לי את זה כי הם סומכים עליי והם יודעים שאם הן יתקשרו אליי ויגידול י לבוא הביתה או ישאלו אותי איפה אני אני אענה בכנות והם ידעו איפה אני מתי שירצו
לא הבנתי את חושבת ששבע בערב זה מאוחר?
שואל השאלה:
אני לא חוקית
בואוי זה מאוחר יחסית לגילי
אני לא חוקית
בואוי זה מאוחר יחסית לגילי
אנונימית
באותו הנושא: